SPCG reprezentowała sieć Tesco Polska w precedensowym sporze z siecią Lidl Polska, który dotyczył stosowania reklamy porównawczej. Spór zakończył się wygraną sieci Tesco Polska, której reklama uznana została za zgodną z zasadami uczciwej konkurencji. Wszystkie roszczenia sieci sklepów Lidl Polska zostały uznane przez Sąd Najwyższy za bezzasadne, który wyrokiem z dnia 13 grudnia 2013 roku (sygn. III CSK 65/13) oddalił w całości skargę kasacyjną sieci Lidl Polska od wyroku Sądu Apelacyjnego w Krakowie oddalającego powództwo przeciwko sieci Tesco Polska.
Z ramienia SPCG sieć Tesco Polska reprezentował mec. dr Jakub Górski oraz mec. Paweł Węc.
Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony, w celach statystycznych oraz w celach optymalizacji korzystania ze strony. Możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce. Zobacz Politykę prywatności.